Rapport om tilfredshed med jobcenteret

Nu kan du også læse selve rapporten om tilfredshedsundersøgelsen.

Tilfredshedsundersøgelsen i jobcenteret viste, at hele 93 % af de borgere, der kom til samtale i Jobcenter Vordingborg var tilfredse.

Den store tilfredshed bygger på besvarelser fra 545 borgere, der kom til samtale i jobcenteret i en fire ugers periode i maj og juni, hvor de svarede på et anonymt spørgeskema.

93 % var tilfredse med kontakten til jobcenteret, og 62 % var endda meget tilfredse.

To tilfredse borgere har efterfølgende stillet op til interview med Sjællandske, og i en artikel i avisen den 1. september 2018 fortæller Regitze Axelsen: ”Jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skulle være kommet videre, hvis det ikke var for jobcentret. De har fortjent rosen fra undersøgelsen, og jeg håber, at andre vil se de muligheder, som jobcentret kan give. ”

Tilfredshedsundersøgelsen havde blandt andet fokus på dialog og samarbejde, og disse områder vil fortsat være i fokus hos både jobcenter og Udvalget for Arbejdsmarked og Uddannelse.

Læs rapporten: Tilfredshedsundersøgelse blandt borgere i Jobcenter Vordingborg

Læs pressemeddelelsen: Stor tilfredshed med jobcenteret (juli 2018)